Joaca

Joaca

joi, 10 februarie 2011

Draga mama...


   Anii au trecut cu viteza luminii, cel putin asa am simtit. Viata mea a fost una frumoasa pentru ca am fost inconjurata de multa dragoste inca din prima zi de viata. Cu rabdare si dragoste mama ma legana si imi canta toata noaptea atunci cand coliciii imi deranjau somnul, la gradinita eram cea mai aranjata fiind imbracata din cap pana in picioare de haine lucrate de ea cu dragoste, in prima zi de scoala mana calda a mamei mi-a dat putere sa pasesc increzatoare in aceasta noua etapa a vietii. In adolescenta a fost prietena mea cea mai buna, desi vorbim despre alta generatie, alta mentalitatea, mama a incercat sa ma inteleaga chiar si in cele mai complicate probleme. Am facut greseli, mari as spune, nu am ascultat sfaturile persoanei care ma iubea cel mai mult si care imi dorea doar binele si am fost nevoita sa suport pentru prima data cosecintele propriilor fapte, dar nici atunci nu m-a lasat singura. Daca toata lumea m-a condamna si nici eu nu ma puteam ierta, tot mama a fost cea care m-a incurajat si mi-a explicat ca viata e imprevizibila si o sa am parte de probleme mult mai grave. « Important este sa fii tare si sa treci cu capul sus peste orice » acestea sunt vorbele mamei.

    Viata a fost buna cu mine si ma numar printre persoanele care au gasit adevarata dragoste din care s-a nascut un baietel. Din adolecenta m-am transformat in femeie..... in mama. Am o singura dorinta, sa fiu macar pe jumatate atat de apropiata, de iubitoare, de intelegatoare cu copilul meu precum cum a fost  MAMA.  Ea este alaturi de mine si acum, desi nu mai sunt un copil am nevoie de EA de Mama mea.

  

   Mama vreau sa-ti spun ca te iubesc si datorita tie sunt omul de astazi. Imi cer scuze daca te-am suparat, daca te-am condamnat, daca nu te-am ascultat. Stiu ca ai vrut sa ma inveti de bine si sa ma protejezi de surprizele neplacute pe care ni le rezerva viata. Datorita tie am invatat sa respect, sa-mi asum cu responsabilitatea greselile, sa-mi cer scuze, sa primesc si sa ofer dragoste.

   Te iubesc mamica mea !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu