Joaca

Joaca

luni, 4 iunie 2012

De cate ori iubim cu adevarat intr-o viata?




Acum multi ani in urma, pe vremea cand eram in grupa mare a gradinitei pregatitoare din cartierul natal, am facut cunostiinta pentru prima data cu acei fluturasi din stomac. Da! Am iubit pentru prima data.  Acum, dar daca inchid ochii, il vad perfect asa cum era atunci. Tenul masliniu, brunet si mereu pus pe sotii. Ce-i drept nu eram singura careia i-a cucerit inimioara ci ma "luptam" cu aproape toate fetele din grupa pentru el. Faceam tot posibilul sa-i smulg un zambet pentru ca atunci cand reuseam, sa ma inrosesc pana in varful urechilor. A doua iubire, cea mai intensa de altfel, a fost in adolescenta. Desi eram impreuna doar de cateva saptamani puteam sa jur ca e sufletul meu pereche. Deja ma si vedeam alaturi de el pana cand moartea ne va desparti, inconjurati de nepoti, stranepoti. Eram dispusa sa ma lupt si cu morile de vant pentru a fi impreuna cu el. Dupa 2-3 ani, fluturii din stomac au incetat sa mai dea din aripi si pe cat de patimasa a fost aceasta iubire pe atat de repede s-a stins.
      La varsta de 29 de ani pot sa ma laud si cu a treia iubire adevarata. Acum sunt cu picioarele bine infipte in pamant, stiu ce vreau de la viata si stiu ca am intalnit acea iubire pe care o cautam.  Matura dar jucausa, puternica dar nu sufocanta, sigura dar nu banala. Desi am facut si inainte cunostiinta cu acest sentiment acum stiu ca mi-am gasit si printul. Nu a venit calare pe un cal alb, nu m-a salvat din turn si nici nu m-a transformat intr-o printesa. Dar reuseste sa-mi aduca zambetul pe buze in fiecare zi, ma sustine si ma face sa ma simt speciala. Acum spun ca imi ajunge!! Trei iubiri adevarate intr-o viata de om parca este deja prea mult, tinand cont ca bunica-mea a avut parte doar de una si aceea neimpartasita. Dar asa cum este posibil ca maine sa dea o masina peste mine in intersectie, asa este posibil sa ma ciocnesc nas in nas cu o noua iubire la coltul blocului. Cine stie? Deocamdata ma bucur de ceea ce am si sper sa fie pentru totdeauna. Un lucru este clar! Nu este nici o teorema care sa-ti calculeze numarul de iubiri adevarate dintr-o viata. Acest lucru difera de la om la om. Fiecare iubire este unica in felul ei si atunci cand o intalnim trebuie sa profitam. Asa cum cred in faptul ca prima iubire poti sa o ai la gradinita tot asa cred si in iubirea la 60-70 de ani. Poti sa iubesti cu adevarat si de 30 de ori intr-o viata dar doar o data in viata vei iubi persoana potrivita!

Articolul participa la concursul Love Debates organizat de Danone Cremosso. Articolul meu este fresh sau sweet?? Va astept cu un vot pe Love Debates!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu