Joaca

Joaca

joi, 14 iunie 2012

Pana cand moarte ne va desparti


   Eu..., te iau pe tine..., sa fii sotul meu/sotia mea si-ti promit ca te voi sprijini, te voi iubi  si te voi asculta. Promit să stau alături de tine la bine şi la greu, în sănătate şi în boală, în bucurii şi în necazuri, şi nu mă va despărţi de tine decât moartea
    Oficial sau nu, mai devreme sau mai tarziu, toti vom jura iubire eterna atunci cand ne vom intalni sufletul pereche. Vom crede in aceste cuvinte si le vom spune din inima. Atunci de ce multe casnicii/relatii se tremina atat de repede? De ce ne confruntam cu o rata a divorturilor atat de mare? De ce este atat de greu sa pastram ceea ce este frumos...iubirea?
    Cand m-am casatorit eram dezastruoasa in bucatarie. Chiar si banalii cartofi prajiti erau ori prea arsi ori cruzi. De ciorbe nu se mai pune problema. Imi aduc aminte ca a venit o data bunica mea in vizita si desigur ca am asteptat-o cu masa pusa. Ciorba a la Mia si cartofi cu copanele de pui. A mancat in liniste si atunci cand ne-am retras pe canapea sa mai povestim mi-a spus:
- Draga mea, multumesc mult pentru masa. Vad ca incet, incet inveti si sa gatesti dar un lucru trebuie sa tii minte. Daca vrei sa fie ciorba buna trebuie sa pui cate putin din toate:  legume proaspete, verdeata, smantana, orez, carnita, oua, bors si e musai sa o dregi cu smantana si sa o condimentezi cu sare si piper.
   Dupa ce a plecat bunica am mers si am mai gustat o data ciorba. Adevarat ca nu avea nici un gust. A doua oara am urmat sfatul bunicii si s-a vazut diferenta. Cate putin din toate si condimentata dupa gust....
   As putea foarte bine sa fac o mica asociere intre ciorba si relatii. Pentru a rezista, pentru a pastra acea flacara mereu aprinsa, trebuie sa punem cate putin din toate si sa o condimentam...dar cu masura. In ciorba ingredientul principal este borsul acru, in relatii este seductia. Monotonia este principalul motiv al despartirilor. Eu nu imi doresc o relatie monotona si cred ca nimeni de altfel nu isi doreste. Hai sa ne condimentam relatiile!! Sa avem din nou acele trairi intense de la inceput. Sa ne surprindem partenerii cu un zambet cu subinteles, o seara in doi, o plimbare sub clar de luna, o lenjerie noua, o lumanare. Lucruri atat de simple, banale, dar pe care uitam sa le mai facem. Seductia trebuie sa fie prezenta constant in relatii, ea este sarea si piperul, ea da gustul ciorbei. Din punctul meu de vedere ceea ce ii lipseste unei relatii de 10 ani pentru a fi la fel de frumoasa ca in prima zi este seductia, seductia constanta. Ea ne face sa traim intens, sa simtim aripile fluturasilor, sa rosim, sa zambim.....sa iubim cu pasiune si sa putem jura din inima, la fel ca in prima zi, dragoste eterna.

Articolul participa la concursul Love Debates organizat de Danone Cremosso. Articolul meu este fresh sau sweet?? Va astept cu un vot pe Love Debates!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu